portalmaturzysty.pl

Witaj na naszym forum dyskusyjnym!

Fotele w sam raz do biura!

Post Reply

Page: 1

Author Post
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 13
Location: Tarnów
Hm…… a jeśliby tak kupić do open space miast modnych foteli obrotowych - krzesła konferencyjne? Nie są chyba niewygodne? Co myślicie? Nie tak dawno byłam ostatnio na zjeździe. Całość trwała blisko 6 godzin i powiem wam, że nie odczuwałam dyskomfortu. I najważniejsze:- ceny krzeseł konferencyjnych są jednak niższe. Tylko nie mam pojęcia co na to pracownicy. Wszak krzesło biurowe to standard. I posiada różnorakie opcje regulowania. A osiem godz. pracy to jednak sporo aby siedzieć. Mnie spodobały się krzesła na galter-meble-biurowe.pl/oferta/krzesla-konferencyjne/
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 54
Location: Płock
Wybór mebli w firmie w dużym stopniu zależy od profilu działań, rozmiarów miejsca… na przykład ja zainwestowałem w eleganckie lady recepcyjne. Biuro jest bowiem skomunikowane z holem dla gości. Jeżeli idzie wybór foteli biurowych, zdecydowaliśmy się na obrotowe skórzane w żółtym odcieniu – pasowały z kolorystyką firmowego logo, a dokladnie takie jak na galter-meble-biurowe.pl/oferta/fotele-i-krzesla-obrotowe/ Były w korzystnej cenie, zatem mogliśmy sobie pozwolić na kupno kilkunastu sztuk. I naturalnie nabyliśmy świetne, praktyczne szafy aktowe, nieodzowne w naszej działalności.
Member
Registered: Nov 2013
Posts: 47
Sprawdzałem ceny mebli do biura i zauważam niemałe dysproporcje między ofertami kilku sklepów. Zbytnio nie wiem, z czego te nierówności wynikają. Zdarza się że od miejsca (sklepy znalezione na frazy „krzesła biurowe Katowice” są tańsze niż np. te warszawskie. Identycznie z ladami recepcyjnymi). Czasami wszystko zależy tez od prestiżu dystrybutora, a czasem tak, że ceny biorą się z kosmosu. Wysoce to dziwne. Nic to – będę wyszukiwał obniżek na solidne rozwiązania do biur. Powinny być niezawodne co najmniej pare lat!

Post Reply

Page: 1